Aseara nu mergea cablu.Nu-i nimic, zic, vreo avarie pe undeva.Azi pe la 1 imi amintesc. Zic: ia sa vad daca merge cablul. Pauza. Ia sa sunam. A, pai l-am taiat. De ce? Factura scadenta pe 29.02 e achitata de pe 19. Nu conteaza, il aveti taiat. Pot sa fac ceva? NU.
Dan a pus si dovezi.
Nu ca as sta prea mult la televizor, m-am obisnuit sa adorm dupa ce vad ceva pe Discovery Travel sau science, dar ma descurc pana o sa gasim o alternativa la RCS. Si cred ca am putea intenta un proces. Sa-mi pierd timul asa? Mai ma gandesc.
Later edit: Iata ca am facut si prima reclamatie la OPC. Si de-abia m-am invatat!
Later edit: Am fost reconectati in 24 de ore.
5 Comentarii
Bogdan a comentat...
Daca s-ar putea si un mic comentariu online la mine pe site ar fi perfect. Poate nu toti ajung sa vada baza de date cu plangerile de la OPC, dar au o sansa pe eopinii.
Dan a comentat...
Bogdan, am auzit o data mesajul tau, deja devine un mic spam. Te rog sa te abtii.
lila a comentat...
Amuzant e ca problema s-a rezolvat totusi, dar abia azi am primit raspuns de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Si ce credeti? Reclamatia mea a fost înaintată către Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Bucuresti care este competent să o soluționeze.
Totusi am primit un raspuns, nu?
marce a comentat...
Nu stiu daca citeste cineva mesajele astea sau ne plangem degeaba pe aici..dar vreau sa zic ca RDS-UL e cea mai naspa retea..Deci eu nu am net in fiecare seara dupa ora 5-6 gataa se duceee..Sun in fiecare zi,si ce zic ei?? EEE nu e de la noi…Pai se poate asa ceva …Eu platesc de pomana banii aia sa mi se zica..EEE…Traim intr-o tara de….c….t
lila a comentat...
Din pacate in Romania sunt putine spre deloc firmele interesate de parerea consumatorului. Important e sa platim, restul nu-i mai priveste..