Ce frumoasa e viata cand cantarul tine cu tine :)  Nu, nu am slabit spectaculos, nu mai mult de 2,5 kg dar simt ca sunt pe drumul cel bun. Ma misc muuult mai bine, nu-mi mai trosnesc oasele nici la exercitii, hainele incep sa vina mai bine, in special in talie :). Am avut si abateri de la programul standard, cu 5 mese, multe fructe si legume. Am fost chiar la pizza intr-o seara si nu ma mai simt asa vinovata. Totul e ca escapadele sa nu devina obisnuinta si sa revin la program normal dupa. Oricum portiile inseamna altceva pentru mine, chiar si cand am o escapada.
Exercitiile mi le fac 5-7 zile pe saptamana si ele mi se par baza. Deja exercitiile cu care am inceput mi se par foarte usoare, si mai adaug pe parcurs cate un filmulet, atat cat rezist, Am inceput cu 1 si acum rezisst sa fac 3 intr-o sedinta, deci progresez. Mi-e dor si de exercitiile mele de pilates, o sa ma reapuc si de ele, sper. Si de plimbarile lungi in parc, cu urcat de trepte, care nu-mi ies mai mult de o data pe saptamana, deocamdata.

Iau zilnic multivitamine+ un supliment de calciu+magneziu + vit D. Ma enervez de cate ori imi aduc aminte ca medicul de familie imi spunea,a cum vreo 2 ani, sa am grija cu multivitaminele ca o sa-mi faca pofta de mancare. Poate si-a schimbat intre timp atitudinea fata de vitamine, dar, oricum, deocamdata n-o mai intreb.

Iar la mancare baza sunt salatele. La salate nu mai e o problema cu portia, sunt mari si satioase, pline de verdeturi, cu lamaie sau otet balsamic, ulei de masline sau de soia (folosesc pentru prima data). Fie cu salata verde si peste, fie cu naut sau fasole, pentru unele mai consistente, de pranz, fie cu spanac, cateva nuci, salatele sunt divine. Chiar salata de varza cu ghimbir, in portie generoasa, e foarte potrivita pentru dupa-amiaza sau cina.

Mananc mai putina carne decat de obicei si chiar nu sufar deloc. Mananc mai mult peste, chiar de la conserva in suc propriu pentru salata, sau la cuptor, mananc pui, in special la gratar si ceva mai rar vita si mai rar porc.

Pentru desert sau gustari  baza sunt fructele, capsuni sau mere, inghetata de iaurt cu capsuni in general  (am mancat si 2 inghetate obisnuite, din oras, zilele astea) si din cand in cand cate un cubulet doua de ciocolata neagra.

Am descoperit untul si uleiul de cocos si iau zilnic o lingurita de ulei de cocos. Nu are deloc un gust rau si Dr Oz m-a convins ca e foarte bun, atat pentru slabit, imunitate, piele, cat mai ales pentru creier.

Va urma!

tags, , , , , ,