Greu de raspuns la intrebarile celor de la responsabilitatesociala.ro , ca si anul trecut. Apreciez foarte mult companiile care se implica social, in continuare sunt destul de putine sau nu sunt si vocale. In afara de campaniile Vodafone, Samsung (pentru protejarea mediului),Orange, Cosmote, Petrom, foarte vag am mai auzit de altele.
Cred ca si noi, consumatorii, putem incuraja si sprijini companiile care se implica in astfel de campanii. Pentru unii pare o naivitate dar in continuare voi cumpara de la firme care recicleaza, care doneaza din incasari o mica parte pentru educatie, pentru sanatate , pentru oameni aflati in suferinta, pentru mediu.
Nu cred ca e constructiva atitudinea unora, conform careia companiile se implica numai pentru propria imagine si atunci sa-i boicotam sau sa negam meritele in totalitate. Nu se asteapta nimeni la lucruri gratuite dar daca poate fi si in folosul altora, nu numai al companiilor, nu inteleg de ce sa nu-i sprijinim, atat cat se poate.

Astept o mai mare implicare din partea companiilor si o comunicare mai buna.

tags, , , , , , , ,